Hledat
facebook
Toggle navigation
O akademii
Koncepce
Konference 14. 12. 2020
Metodika SUMP 2.0.
Shrnutí
Fáze 0 - Dovednosti
Lekce 1 - Definice SUMP 2.0.
Lekce 2 - Přínosy SUMP 2.0.
Lekce 3 - Proces SUMP 2.0.
Lekce 4 - Originalita SUMP 2.0.
Lekce 5 - Stát, kraje a SUMP 2.0.
Fáze 1 - Příprava, analýzy
1 - Pracovní struktury
1.1. Posouzení kapacit a zdrojů
1.2. Mezirezortní tým
1.3. Politická a institucionální angažovanost
1.4. Zapojení veřejnosti a partnerů
2 - Rámec plánování
2.1. Požadavky na plánování
2.2. Propojení procesů plánování
2.3. Časový harmonogram
2.4. Možnost externí pomoci
3 - Analýzy
3.1. Identifikace dat
3.2. Analýza problémů a příležitostí
Fáze 2 - Vypracování strategie
4 - Scénáře a jejich posouzení
4.1. Scénáře
4.2. Diskuse o scénářích
5 - Vize a strategie
5.1. Společná vize
5.2. Upřesnění vize
6 - Cíle a indikátory
6.1. Indikátory
6.2. Měřitelné cíle
Fáze 3 - Plánování opatření
7 - Výběr balíčků
7.1. Seznam opatření
7.2. Balíčky opatření
7.3. Plán monitoringu a evaluace
8 - Opatření a odpovědnost
8.1. Popis činností
8.2. Identifikování financí
8.3. Dohoda o odpovědnosti
8.4. Politická podpora
9 - Zajištění kvality
9.1. Finance
9.2. Kvalita
Fáze 4 - Implementace a monitoring
10 - Řízení implementace
10.1. Koordinace
10.2. Zajištění služeb a zboží
11. Dialog
11.1. Průběžné úpravy
11.2. Zapojení veřejnosti
12. Revize
12.1. Analýza realizace
12.2. Sdílení výsledků
12.3. Hledání nových řešení
Stávající SUMP 1.0
Plány ve městech
Analýza současného stavu
Principy budou vždy stejné
Knihovna
Základní teze
SUMP-Up
Konference SUMP 2019
Podněty 2019
Letní škola - Made in Leipzig
Podněty 2017
Evropské projekty
10 principů pro udržitelnou dopravu
Evropské iniciativy
German Partnership
SUTP
Projekt SIMPLA
Regulační opatření
Kontakt
Data
AirTracker
Ústav dopravních systémů ČVUT FD
Mobilab - dopravní průzkumy
Dopravní modely
Emise a imise z dopravy
Hluk a vibrace z dopravy
Teorie
Bezpečnost
Principy městského plánování z pohledu bezpečnosti dopravy
Inspirace po nový pohled
Měření dopravního chování
Stupeň automobilizace
Infrastruktura
Veřejná doprava
DF Jana Pernera
Příklady 10 měst
Navrhovaná opatření
ELTIS
Smart Česko
Koncepce
Plynulá a bezpečná doprava
Dynamické řízení dopravy
Vliv ŘSD a krajů na zklidňování v obcích
Parkování
Teorie
Transport learning
Push&Pull
Náměty pro akční plán
Aktivní mobilita
Pěší doprava
Náměty pro akční plán
Cyklistická doprava
Náměty pro akční plán
Integrační opatření ve vozovce
Cyklostezky a podobné „cyklokomunikace“
Křižovatky a křížení
Příklad - podjezdná výška
Extravilán: propojení města s okolními obcemi
Zklidňování dopravy
Jednosměrky
Bezbariérovost
Elektrokola
Parkování a odstavování kol
Bike sharing
Čistá mobilita
Elektromobilita
Teorie
Archív novinek
Vodík jako palivo
Bioplyn a syntetická paliva
Nové služby mobility a inovace
Diferencované systémy
Městská logistika a přeprava zboží
Nákladní kola
Autonomní vozidla
Komunikace
Teorie o komunikaci
Proč komunikovat
Teorie - Smart Česko
Teorie - VŠE Praha
Návodné otázky
Tři doporučení po města
Změna v 7 krocích
Komunikační nástroje
Firemní plány mobility
Teorie
Do práce na kole
Další podněty
Facebooková skupina
Propagovat souvislosti
Výstavy
Místní weby
Propojování občanů
Politik, úředník
Učitelé a studenti
Firmy
Neziskovka
Ambasadoři
Společenské a humanitní vědy
Indikátor - Spokojenost & kvalita života
Změna stereotypů
CityChangers
Cena Víta Brandy
Design ulice
Dostupnost
Inovace
Příklady z praxe
Sdílená mobilita
Teorie
Bike sharing
Sdílení aut
Mobility as a Service
Veřejný prostor
Teze o veřejném prostoru
Koncepce
Zóna setkávání
Náměty
Dokumenty ke stažení
Transport learning
Lidský rozměr
Spokojenost a kvalita života
Krize ulice
Architekt Jan Gehl
Design ulice jako proces
15 PRINCIPŮ PRO KVALITNÍ VEŘEJNÝ PROSTOR
Městský veřejný prostor
Příklady
Revitalizace komunikací
Zklidňování prostoru
Mobiliář
Zeleň ve městě
Města krátkých vzdáleností
Přínosy měst krátkých vzdáleností
Funkční městský region
Turisticky exponované lokality
Zohlednění potřeb uživatelů
Osoby se zvláštními potřebami
Náměty pro akční plán
Děti
Teorie
Inspirativní příklady
Senioři
Plánování
Good governance
Pane veličenstvo, potřebujeme silnici
Strategické plánování
Inspirace z měst
Lipsko
Strategie rozvoje města
Vedoucí odboru dopravy
Vídeň
Lublaň
Další inspirace
Kodaň
Vize
Koordinátor mobility
Vize
Monitoring a evaluace
Místní agenda 21
Evropské indikátory
Doporučené indikátory SUMP
Územní plánování
Dopravní plánování
Ústav dopravních systémů ČVUT FD
Teorie
Vzájemné vlivy
Dokumenty
Česká republika 2030
Smart Česko
Teze
Doprava a mobilita
Partnerství pro městskou mobilitu
Společné prohlášení
Základní informace
Správa a plánování
Veřejná doprava a dostupnost
Služby mobility a inovace
Průřezové vazby
Doporučení
Klimaaktiv
Strategie regionálního rozvoje ČR 2021+
Ochrana klimatu
Evropské dokumenty
Národní dokumenty
WHO, THE PEP, MA21
Budoucnost mobility: Strategie pro města
Lipská deklarace
Brémská deklarace
Aktuality
Akce
Nacházíte se:
Data
Bezpečnost
Inspirace po nový pohled
UPOZORNĚNÍ: Váš prohlížeč má vypnutý JavaScript. Funkce tohotowebu mohou být značně omezené.
Inspirativní příklady pro nový pohled na bezpečnost
Uvádíme 15 příkladů z let 2019 a 2018, které mohou být inspirativní pro nový pohled..
Bezpečnější silnice, bezpečnější města: Jak zvýšit bezpečnost dopravy v evropských městech (PIN Flash 37)
ETSC: Jak zvýšit bezpečnost dopravy v evropských městech
Jak se jezdí v pruzích? Naučíte se do pěti minut.
Výzva za bezpečnější nákladní dopravu
Bezpečnost cyklistů z pohledu moderních trendů
Bezpečnost především: jak využít potenciál pro zvyšování počtu cyklistů a chodců
Myslíme na naše ženy?
Evropská komise zveřejnila revoluční návrh k bezpečnosti vozidel ve vztahu k cyklistům
Jezdi férově: animované spoty učí cyklisty i řidiče ohleduplnosti
Bezpečnost dopravy na TRA2018, vlajkové konferenci EU k dopravnímu výzkumu
Bezpečnost cyklistů - konečně jiný pohled
Sympozium o bezpečnosti silniční dopravy ve Florencii a Za hranice Vize nula
Mají cyklopiktokoridory nějaký přínos?
Bezpečný odstup - nejsme na silnicích sami
Je na čase posunout hranice Vize nula? Myslí si to partneři z oblasti udržitelné mobility ve Švédsku