Akademie městské mobility
facebook
Akademie městské mobility
  • O akademii
    • Koncepce
      • Konference 14. 12. 2020
    • Metodika SUMP 2.0.
      • Shrnutí
      • Fáze 0 - Dovednosti
        • Lekce 1 - Definice SUMP 2.0.
        • Lekce 2 - Přínosy SUMP 2.0.
        • Lekce 3 - Proces SUMP 2.0.
        • Lekce 4 - Originalita SUMP 2.0.
        • Lekce 5 - Stát, kraje a SUMP 2.0.
      • Fáze 1 - Příprava, analýzy
        • 1 - Pracovní struktury
          • 1.1. Posouzení kapacit a zdrojů
          • 1.2. Mezirezortní tým
          • 1.3. Politická a institucionální angažovanost
          • 1.4. Zapojení veřejnosti a partnerů
        • 2 - Rámec plánování
          • 2.1. Požadavky na plánování
          • 2.2. Propojení procesů plánování
          • 2.3. Časový harmonogram
          • 2.4. Možnost externí pomoci
        • 3 - Analýzy
          • 3.1. Identifikace dat
          • 3.2. Analýza problémů a příležitostí
      • Fáze 2 - Vypracování strategie
        • 4 - Scénáře a jejich posouzení
          • 4.1. Scénáře
          • 4.2. Diskuse o scénářích
        • 5 - Vize a strategie
          • 5.1. Společná vize
          • 5.2. Upřesnění vize
        • 6 - Cíle a indikátory
          • 6.1. Indikátory
          • 6.2. Měřitelné cíle
      • Fáze 3 - Plánování opatření
        • 7 - Výběr balíčků
          • 7.1. Seznam opatření
          • 7.2. Balíčky opatření
          • 7.3. Plán monitoringu a evaluace
        • 8 - Opatření a odpovědnost
          • 8.1. Popis činností
          • 8.2. Identifikování financí
          • 8.3. Dohoda o odpovědnosti
          • 8.4. Politická podpora
        • 9 - Zajištění kvality
          • 9.1. Finance
          • 9.2. Kvalita
      • Fáze 4 - Implementace a monitoring
        • 10 - Řízení implementace
          • 10.1. Koordinace
          • 10.2. Zajištění služeb a zboží
        • 11. Dialog
          • 11.1. Průběžné úpravy
          • 11.2. Zapojení veřejnosti
        • 12. Revize
          • 12.1. Analýza realizace
          • 12.2. Sdílení výsledků
          • 12.3. Hledání nových řešení
      • Stávající SUMP 1.0
        • Plány ve městech
        • Analýza současného stavu
        • Principy budou vždy stejné
      • Knihovna
        • Základní teze
        • SUMP-Up
        • Konference SUMP 2019
        • Podněty 2019
        • Letní škola - Made in Leipzig
        • Podněty 2017
        • Evropské projekty
        • 10 principů pro udržitelnou dopravu
        • Evropské iniciativy
          • German Partnership
          • SUTP
        • Projekt SIMPLA
        • Regulační opatření
    • Kontakt
  • Data
    • AirTracker
    • Ústav dopravních systémů ČVUT FD
    • Mobilab - dopravní průzkumy
    • Dopravní modely
    • Emise a imise z dopravy
    • Hluk a vibrace z dopravy
      • Teorie
    • Bezpečnost
      • Principy městského plánování z pohledu bezpečnosti dopravy
      • Inspirace po nový pohled
    • Měření dopravního chování
    • Stupeň automobilizace
  • Infrastruktura
    • Veřejná doprava
      • DF Jana Pernera
      • Příklady 10 měst
      • Navrhovaná opatření
        • ELTIS
        • Smart Česko
        • Koncepce
    • Plynulá a bezpečná doprava
      • Dynamické řízení dopravy
      • Vliv ŘSD a krajů na zklidňování v obcích
    • Parkování
      • Teorie
        • Transport learning
        • Push&Pull
      • Náměty pro akční plán
    • Aktivní mobilita
      • Pěší doprava
        • Náměty pro akční plán
      • Cyklistická doprava
        • Náměty pro akční plán
        • Integrační opatření ve vozovce
        • Cyklostezky a podobné „cyklokomunikace“
        • Křižovatky a křížení
          • Příklad - podjezdná výška
        • Extravilán: propojení města s okolními obcemi
        • Zklidňování dopravy
        • Jednosměrky
        • Bezbariérovost
        • Elektrokola
        • Parkování a odstavování kol
        • Bike sharing
    • Čistá mobilita
      • Elektromobilita
        • Teorie
        • Archív novinek
      • Vodík jako palivo
      • Bioplyn a syntetická paliva
    • Nové služby mobility a inovace
      • Diferencované systémy
      • Městská logistika a přeprava zboží
        • Nákladní kola
      • Autonomní vozidla
  • Komunikace
    • Teorie o komunikaci
      • Proč komunikovat
      • Teorie - Smart Česko
      • Teorie - VŠE Praha
      • Návodné otázky
      • Tři doporučení po města
      • Změna v 7 krocích
      • Komunikační nástroje
        • Firemní plány mobility
          • Teorie
        • Do práce na kole
        • Další podněty
        • Facebooková skupina
        • Propagovat souvislosti
        • Výstavy
        • Místní weby
      • Propojování občanů
        • Politik, úředník
        • Učitelé a studenti
        • Firmy
        • Neziskovka
        • Ambasadoři
      • Společenské a humanitní vědy
        • Indikátor - Spokojenost & kvalita života
      • Změna stereotypů
    • CityChangers
    • Cena Víta Brandy
      • Design ulice
      • Dostupnost
      • Inovace
    • Příklady z praxe
    • Sdílená mobilita
      • Teorie
      • Bike sharing
      • Sdílení aut
    • Mobility as a Service
  • Veřejný prostor
    • Teze o veřejném prostoru
      • Koncepce
      • Zóna setkávání
      • Náměty
      • Dokumenty ke stažení
      • Transport learning
        • Lidský rozměr
          • Spokojenost a kvalita života
        • Krize ulice
        • Architekt Jan Gehl
        • Design ulice jako proces
        • 15 PRINCIPŮ PRO KVALITNÍ VEŘEJNÝ PROSTOR
        • Městský veřejný prostor
          • Příklady
        • Revitalizace komunikací
        • Zklidňování prostoru
        • Mobiliář
        • Zeleň ve městě
    • Města krátkých vzdáleností
      • Přínosy měst krátkých vzdáleností
    • Funkční městský region
    • Turisticky exponované lokality
    • Zohlednění potřeb uživatelů
      • Osoby se zvláštními potřebami
        • Náměty pro akční plán
      • Děti
        • Teorie
        • Inspirativní příklady
      • Senioři
    • Plánování
      • Good governance
      • Pane veličenstvo, potřebujeme silnici
      • Strategické plánování
        • Inspirace z měst
          • Lipsko
            • Strategie rozvoje města
            • Vedoucí odboru dopravy
          • Vídeň
          • Lublaň
          • Další inspirace
          • Kodaň
        • Vize
        • Koordinátor mobility
          • Vize
        • Monitoring a evaluace
          • Místní agenda 21
          • Evropské indikátory
          • Doporučené indikátory SUMP
      • Územní plánování
      • Dopravní plánování
        • Ústav dopravních systémů ČVUT FD
        • Teorie
      • Vzájemné vlivy
  • Dokumenty
    • Česká republika 2030
    • Smart Česko
      • Teze
      • Doprava a mobilita
    • Partnerství pro městskou mobilitu
      • Společné prohlášení
      • Základní informace
      • Správa a plánování
      • Veřejná doprava a dostupnost
      • Služby mobility a inovace
      • Průřezové vazby
      • Doporučení
    • Klimaaktiv
    • Strategie regionálního rozvoje ČR 2021+
    • Ochrana klimatu
    • Evropské dokumenty
    • Národní dokumenty
    • WHO, THE PEP, MA21
    • Budoucnost mobility: Strategie pro města
    • Lipská deklarace
    • Brémská deklarace
  • Aktuality
  • Akce
  1. Nacházíte se:
  2. Veřejný prostor
  3. Teze o veřejném prostoru
  4. Transport learning
Lidský rozměr
Nízkoemisní zóny
Krize ulice
Architekt Jan Gehl
Design ulice jako proces
15 PRINCIPŮ PRO KVALITNÍ VEŘEJNÝ PROSTOR
Městský veřejný prostor
Revitalizace komunikací
Zklidňování prostoru
Mobiliář
Zeleň ve městě
Modul: Seznam podstránek
Copyright © 2023, Akademie městské mobility
WebdesignTvorba webu - Studio Virtualis Olomouc