Aktuality podle tagu
V boxu níže dosaďte za "tag:" kód tagu.
Například tag: tag1. Nebo tag: tag2. Atd.

Důvod k využívání MHD se vždy najde. Potvrzují to i brněnské osobnosti v kampani DPMB

22. 11. 2022

DPMB pokračuje v informační kampani s názvem #JezdiMHD. Šestnáct známých Brňanů popisuje svůj vztah k veřejné dopravě. Dopravní podnik navazuje na jarní kampaň, ve které poukazoval na fakt, že cestovat vozy městské hromadné dopravy se v době neustálého růstu cen vyplatí.

Lékařka, sportovci, blogerka, ředitelé významných brněnských institucí či umělci. Dopravní podnik města Brna oslovil „známé“ Brňany, kteří využívají veřejnou dopravu, aby se stali tváří pokračující kampaně #JezdiMHD.„Podtitul kampaně zní „Důvod se vždy najde“ a je tomu opravdu tak. Nemusíte MHD využívat několikrát za den, ale pokud jsou naše vozy alternativou k autu, motorce či kolu, budeme vždy rádi, když se s námi svezete,“ popsal MilošHavránek, generální ředitel DPMB.

Kampaň vznikla v uplynulých třech měsících. Tváře osobností mohou cestující vidět na letácích, ale i ve videích. „Chtěl bych všem účastníkům poděkovat. Focení a natáčení se účastnili ve svém volném čase a bez nároku na honorář či jinou odměnu,“ dodal Havránek. Rychlost, cena nebo taky pohodlnost. To jsou hlavní důvody, které v kampani jako pozitiva MHD zaznívají. „Máme točnu přímo u domu, je pro nás časově i logisticky mnohem jednodušší, když jedeme s dětmi do centra, nasednout do šaliny, než se všichni balit do auta,“ prozradilTomáš Bábek, dráhový cyklista. Městskou hromadnou dopravu také pravidelně využívá například Pavel Konzbul, diecézní biskup brněnský: MHD jezdím rád. Je to rychlejší, je to levnější, člověk se také dostane mezi lidi. Navíc můžete v tramvaji nebo trolejbuse zažít i nějaká překvapení.“

Mezi dalšími osobnostmi, které jsou tvářemi kampaně najdete například moderátora Aleše Zbořila, Lenku Mekiňovou – lékařku Centra reprodukční medicíny, FN Brno a LFMU, Michaelu Salačovou – autorku blogu coolbrnoblog nebo písničkáře Pavla Čadka. O jejich důvodech, proč MHD využívají si, přečtete ve vozech MHD, hlavně v šalinách a taky na sociálních sítích podniku.

Zdroj: Tiskové oddělení dopravního podniku města Brna 


Štítky: Veřejná doprava (Dobrá praxe, tag26)